Інтернет-магазин одягу для спорту Freever стежить за якістю продукції, що випускається і відправляється покупцям. Але ситуації бувають різні, і вам може знадобитися повернути раніше придбаний товар або обміняти його.
У яких випадках це можливо?
- ви не використали одяг;
- він не втратив товарний вигляд, як і комплектність;
- етикетки, бирки, ярлики та інші маркування не зняті.
Якщо в продажу немає тієї ж моделі для заміни, ви в праві вибрати іншу: ми швидко зробимо перерахунок зі виплаченої раніше суми (приймемо доплату або повернемо різницю). Повернення грошей відбувається тим же способом, яким відбулася оплата: відправимо гроші на вашу банківську карту або виплатимо готівкою, якщо ви придбали товар в одному з наших фірмових магазинів.
Як обміняти або повернути товар?Відповідь залежить від ситуації, що склалася:
- Ви відмовляєтеся від покупки прямо у відділенні пошти. Це найшвидший спосіб, так як повернення здійснюється на місці через оператора кур'єрської служби. Доставка здійснюється за ваш рахунок.
- Відмова та повернення після отримання замовлення. Телефонуйте нам за телефоном +38096 58 75 777. Менеджер повідомить вам адресу відділення, на яку слід відправити посилку назад. Доставка здійснюється за ваш рахунок.
- Ви зробили покупку в одному з офлайн-магазинів вашого міста. Зайдіть до нас знову з покупкою. Все інше швидко зробить наш співробітник.
Важливо: Якщо при поверненні товару ви не сплатили вартість доставки, зверніть увагу, що при наступних замовленнях ми можемо вимагати попередньої оплати або залишити за собою право відмовити в обслуговуванні. Це міра, спрямована на забезпечення дотримання правил та умов обміну та повернення товару, а також зменшення ризиків, пов'язаних з несумлінними замовниками. Сподіваємось на ваше розуміння та співпрацю.
Залишилися питання чи хочете уточнити щось? Ми завжди на зв'язку для вас за контактними номерами, в Вайбері і на пошті.