Повернення і обмін

Інтернет-магазин одягу для спорту Freever стежить за якістю продукції, що випускається і відправляється покупцям. Але ситуації бувають різні, і вам може знадобитися повернути раніше придбаний товар або обміняти його.

У яких випадках це можливо?

  1. ви не використали одяг;
  2. він не втратив товарний вигляд, як і комплектність;
  3. етикетки, бирки, ярлики та інші маркування не зняті.

Якщо в продажу немає тієї ж моделі для заміни, ви в праві вибрати іншу: ми швидко зробимо перерахунок зі виплаченої раніше суми (приймемо доплату або повернемо різницю). Повернення грошей відбувається тим же способом, яким відбулася оплата: відправимо гроші на вашу банківську карту або виплатимо готівкою, якщо ви придбали товар в одному з наших фірмових магазинів.

Як обміняти або повернути товар?

Відповідь залежить від ситуації, що склалася:

  1. Ви відмовляєтеся від покупки прямо у відділенні пошти. Це найшвидший спосіб, так як повернення здійснюється на місці через оператора кур'єрської служби. Доставка здійснюється за ваш рахунок.
  2. Відмова та повернення після отримання замовлення. Телефонуйте нам за телефоном +38096 58 75 777. Менеджер повідомить вам адресу відділення, на яку слід відправити посилку назад. Доставка здійснюється за ваш рахунок.
  3. Ви зробили покупку в одному з офлайн-магазинів вашого міста. Зайдіть до нас знову з покупкою. Все інше швидко зробить наш співробітник.

Важливо: Якщо при поверненні товару ви не сплатили вартість доставки, зверніть увагу, що при наступних замовленнях ми можемо вимагати попередньої оплати або залишити за собою право відмовити в обслуговуванні. Це міра, спрямована на забезпечення дотримання правил та умов обміну та повернення товару, а також зменшення ризиків, пов'язаних з несумлінними замовниками. Сподіваємось на ваше розуміння та співпрацю.

Залишилися питання чи хочете уточнити щось? Ми завжди на зв'язку для вас за контактними номерами, в Вайбері і на пошті.