Повернення і обмін

Інтернет-магазин одягу для спорту Freever стежить за якістю продукції, що випускається і відправляється покупцям. Але ситуації бувають різні, і вам може знадобитися повернути раніше придбаний товар або обміняти його.

У яких випадках це можливо?

  1. ви не використали одяг;
  2. він не втратив товарний вигляд, як і комплектність;
  3. етикетки, бирки, ярлики та інші маркування не зняті.

Якщо в продажу немає тієї ж моделі для заміни, ви в праві вибрати іншу: ми швидко зробимо перерахунок зі виплаченої раніше суми (приймемо доплату або повернемо різницю). Повернення грошей відбувається тим же способом, яким відбулася оплата: відправимо гроші на вашу банківську карту або виплатимо готівкою, якщо ви придбали товар в одному з наших фірмових магазинів.

Як обміняти або повернути товар?

Відповідь залежить від ситуації, що склалася:

  1. Ви відмовляєтеся від покупки прямо у відділенні пошти. Це найшвидший спосіб, так як повернення здійснюється на місці через оператора кур'єрської служби. Вартість зворотної доставки віднімається з передоплати, зробленої вами раніше.
  2. Відмова та повернення після отримання замовлення. Телефонуйте нам за телефоном +38096 58 75 777. Менеджер повідомить вам адресу відділення, на яку слід відправити посилку назад. Доставка здійснюється за ваш рахунок.
  3. Ви зробили покупку в одному з офлайн-магазинів вашого міста. Зайдіть до нас знову з покупкою. Все інше швидко зробить наш співробітник.

Залишилися питання чи хочете уточнити щось? Ми завжди на зв'язку для вас за контактними номерами, в Вайбері і на пошті (іконка листа в лівому нижньому кутку).